Bank Spółdzielczy w Lubrańcu



Szanowni Klienci,

w związku z występującym w Polsce, zagrożeniem epidemiologicznym, związanym z możliwością zakażenia koronawirusem, Zarząd Banku zwraca się z prośbą, o rozważenie możliwości ograniczenia osobistego stawiennictwa w placówkach Banku, dokonywania wypłat gotówki w bankomatach, płatności kartowych w terminalach płatniczych oraz korzystania z usług bankowości elektronicznej.

Celem zminimalizowania ryzyka rozprzestrzeniania się groźnego dla zdrowia i życia wirusa oraz szerzenia infekcji i ewentualnych zachorowań, zalecamy załatwianie spraw w Banku pojedynczych osób, bez osób towarzyszących, z wyłączeniem przypadków, w których obecność innych osób jest konieczna do załatwienia określonej sprawy. W tych przypadkach prosimy o zachowywanie odpowiednich, bezpiecznych odległości pomiędzy klientami.

Z góry dziękujemy za zrozumienie i zastosowanie się do powyższej prośby, ponieważ nasze odpowiedzialne zachowania mogą pomóc chronić nas wszystkich przed groźną infekcją i zachorowaniem. 

Informujemy, że od dnia 26 marca 2020 roku

wszystkie Oddziały Banku Spółdzielczego w Lubrańcu

będą czynne w godzinach: 8:00-15:30

Zarząd Banku Spółdzielczego w Lubrańcu




Tarcza finansowa PFR

Polski Fundusz Rozwoju uruchamia Tarczę Finansową PFR dla Firm i Pracowników - nowy program pomocowy w ramach Tarczy Antykryzysowej skierowany do ponad 670 tys. polskich przedsiębiorstw.

Na działania w ramach Programu składają się:

1.Tarcza Finansowa PFR dla Mikrofirm o wartości 25 mld zł („Tarcza Finansowa dla Mikrofim”); https://pfr.pl/oferta/tarcza-finansowa-pfr-dla-mikrofirm.html

2. Tarcza Finansowa PFR dla MŚP o wartości 50 mld zł („Tarcza Finansowa dla MŚP”). https://pfr.pl/oferta/tarcza-finansowa-pfr-dla-malych-i-srednich-firm.html

3. Bezpłatne szkolenia (webinaria) dla przedsiębiorców na Temat Tarczy Finansowej PFR organizowanych przez PFR Portal PPK. Terminy webinariów - do wyboru: 5,6,7,8 lub 11 maja. Szczegóły na stronie:

https://pfrportal.pl/tarcza-finansowa/

Program ten jest obsługiwany za pośrednictwem bankowości internetowej SGB-Banku SA i Banków Spółdzielczych SGB.


Nasz Bank obsłuży Tarczę Finansową dla przedsiębiorców!

Bank Spółdzielczy w Lubrańcu obsłuży mikro oraz małe i średnie przedsiębiorstwa w ramach uruchomionego przez rząd programu Tarczy Antykryzysowej. Dla najbardziej zagrożonych przedsiębiorstw trafi aż 75 miliardów złotych.

Wnioski i wypłaty subwencji będą obsługiwane przez system bankowości internetowej w naszym banku. Przedsiębiorcy będący klientami Banku Spółdzielczego w Lubrańcu mogą składać wnioski wyłącznie w wersji online.

Z rządowego wsparcia Tarczy Finansowej za pośrednictwem Banku Spółdzielczego w Lubrańcu mogą skorzystać firmy, które m.in. nie zalegają z płatnościami podatków i składek na ubezpieczenia społeczne i odnotowały spadek przychodów o co najmniej 25% w dowolnym miesiącu po 1 lutego 2020 roku w porównaniu do poprzedniego miesiąca lub analogicznego miesiąca ubiegłego roku.


Firmy dotknięte trudną sytuacją związaną z pandemią COVID-19 będą mogły skorzystać ze specjalnych rozwiązań, które przygotowuje BGK we współpracy z ministerstwami i sektorem bankowym.

Termin wprowadzenia poszczególnych rozwiązań z pakietu pomocowego dla firm jest uzależniony m.in. od przeprowadzenia zmian ustawowych, wymaganych notyfikacji KE, uzyskania zgód Komisji Nadzoru Finansowego oraz umów z bankami komercyjnymi i spółdzielczymi. Wszystkie zaangażowane instytucje intensywnie pracują nad szybkim wdrożeniem proponowanych rozwiązań.






Korona-oszuści

1. Możesz otrzymać fałszywe smsy lub maile z informacją o rzekomym przekazywaniu środków do rezerw NBP i poleceniem zalogowania się na swoje konto, aby do tego nie dopuścić. Link kieruje do strony podstawionej przez przestępców, która wygląda jak strona Twojego banku. Taka spreparowana strona  zapisuje dane do logowania na Twoje konto. Nie klikaj w link i skasuj wiadomość! 

Instytucje finansowe nigdy nie rozsyłają do swoich klientów wiadomości wraz z linkami do logowania.

2. Przestępcy podszywają się pod serwisy informacyjne lub strony rządowe i przesyłają informację lub film, których obejrzenie wymaga zalogowania się przez Facebooka. Nie rób tego – logując się tak naprawdę przekazujesz swoje dane i umożliwiasz oszustom wejście na swoje konto. Przez to Twoi znajomi mogą otrzymać, z Twojego profilu, prośbę o przesłanie pieniędzy za pomocą BLIKA oraz linki do wyłudzeń ich danych. Takie prośby od „znajomych” możesz także otrzymywać Ty. Nie daj się oszukać, nie podawaj kodu BLIK w wiadomościach! Najlepiej w takiej sytuacji skontaktować się telefonicznie z osobą proszącą o pomoc.

3. Fake news, czyli fałszywe, często sensacyjne informacje na temat epidemii, potrzebnego wsparcia żywnościowego, czy prośby o przekazanie brakujących środków ochrony itp. Wiadomości te zawierają złośliwe oprogramowanie oraz linki lub załączniki, które mają na celu wyłudzenie danych osobowych, a najczęściej też danych do logowania na Twoje konto w bankowości internetowej. Nie klikaj w takie linki!

4.Dostałeś propozycję zainstalowania aplikacji związanych z epidemią, np. mapy przedstawiające na bieżąco jej zasięg? Nie rób tego! Pobierając taką aplikację ściągasz złośliwe oprogramowanie, które może pozyskiwać poufne dane, np. dane logowania do bankowości internetowej. Wszystkie wiadomości możesz na bieżąco śledzić w oficjalnych serwisach informacyjnych, nie musisz niczego instalować na telefonie czy komputerze.

5. Uważaj na leki i testy na koronawirusa oferowane w internecie. Te „specjalistyczne” sklepy prowadzą do fałszywych stron pośredników płatności np. PayPal, pozyskujących poufne dane, czyli poświadczenia do bankowości internetowej. Nie daj się korona-oszustom!






Odłóżmy gotówkę, korzystajmy z płatności mobilnych!

W związku z zagrożeniem związanym z koronawirusem i możliwością przenoszenia wirusów na powierzchni banknotów i monet, zwracamy się do Państwa z prośbą o maksymalne ograniczenie użycia płatności gotówkowych. Nie ułatwiajmy życia wirusowi!

W naszym Banku Spółdzielczym mają Państwo do dyspozycji liczne formy bankowości elektronicznej – bankowość internetową, płatności mobilne z wykorzystaniem telefonów, a także karty płatnicze. Ich użycie jest bezpieczne dla wszystkich, ogranicza skalę rozprzestrzeniania się choroby.

Płaćmy kartami lub mobilnie w placówkach handlowych i usługowych, starając się używać funkcji zbliżeniowej.

Równocześnie apelujemy, by w miarę możliwości ograniczyć wizyty w placówkach bankowych do naprawdę niezbędnych. Do Państwa dyspozycji jest poczta elektroniczna lub telefony – jesteśmy zawsze do usług i chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

W trosce o nasze wspólne zdrowie rekomendujemy także stosowanie wszelkich środków i zaleceń ochronnych przeciwko koronawirusowi.

Ich szczegółowy opis znajdą Państwo na stronie

 

https://www.gov.pl/web/koronawirus/porady




W związku z epidemią koronawirusa oraz rekomendacjami WHO i NBP,  kwoty płatności zbliżeniowych bez konieczności podawania kodu PIN zostały zwiększone z 50 do 100 zł. Klienci naszego banku, posiadający karty VISA i Mastercard mogą dokonywać transakcji zbliżeniowych do kwoty 100 zł, bez konieczności podawania kodu PIN.

Podwyższenie limitu płatności zbliżeniowej nie wymaga od Klientów wymiany karty. Wystarczy, że Posiadacz karty VISA lub Mastercard dokona płatności w dostosowanym do tej zmiany terminalu.


Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów oraz mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo Państwa jak i naszych Pracowników, przygotowaliśmy możliwość składania następujących wniosków oraz formularzy drogą elektroniczną:

– Wniosek o dostęp do bankowości internetowej
– Wniosek o wydanie kart płatniczych
– Wniosek o zmianę usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych

- Wniosek o kredyt konsumencki

- Formularz danych klienta

- Zaświadczenie o zatrudnieniu

Składając wnioski drogą elektroniczną zyskują Państwo możliwość szybkiego i wygodnego złożenia wniosku, bez konieczności wychodzenia z domu, aby to zrobić wystarczy spełnić następujące kroki:

1. Należy pobrać i wypełnić odpowiedni wniosek.

Klient Indywidualny:

Klient Instytucjonalny:

2. Wypełniony wniosek wysłać drogą elektroniczną do Placówki, w której posiadają Państwo rachunek.
Lista adresów email naszych placówek, dostępna jest pod adresem:
https://bslubraniec.pl/kontakt/

3. Potwierdzeniem złożenia wniosku będzie kontakt telefoniczny pracownika placówki.



W trosce o Państwa bezpieczeństwo i spokój finansowy, mając na uwadze nadzwyczajne okoliczności związane z wprowadzonym stanem pandemii koronawirusa COVID-19,

Bank Spółdzielczy w Lubrańcu wprowadza specjalną procedurę dla kredytów i pożyczek udzielonych Klientom Banku.

Bank umożliwia Klientom indywidualnym i instytucjonalnym zawieszenie spłat kapitału kredytu na okres: do 3 miesięcy (klient indywidualny) lub do 6 miesięcy (klient instytucjonalny).

Podstawą do podjęcia przez Bank decyzji o zawieszeniu spłat kapitału kredytu będzie złożony przez Klienta wniosek, który obustronnie podpisany, pełni funkcję aneksu zmieniającego warunki dotychczasowej Umowy kredytowej.

Wniosek może zostać złożony przez Klienta:

  1. za pośrednictwem poczty elektronicznej, wypełniony wniosek (skan, zdjęcie) należy przesłać na adres mailowy Oddziału Banku w którym zawarto umowę kredytową lub,
  2. wysłanie wypełnionego i podpisanego wniosku pocztą.

 (pod warunkiem identyfikacji Klienta i weryfikacji jego tożsamości w związku z brakiem jego fizycznej obecności).

Wnioski do pobrania:

Za przyjęcie i rozpatrzenie wniosków dotyczących zawieszenia spłat, Bank nie będzie pobierał żadnych opłat.

Szczegółowych informacji na temat możliwości zawieszenia spłaty kapitału kredytu możecie Państwo uzyskać od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 14:30 telefonując pod numer telefonu odpowiedniego oddziału:

Lista adresów email naszych placówek oraz numery telefonów kontaktowych, dostępne są pod adresem:
https://bslubraniec.pl/kontakt/