ZOSTAŃ W DOMU - KORZYSTAJ Z BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ






Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo Twoje, jak i naszych Pracowników, przygotowaliśmy możliwość składania  wniosków oraz formularzy drogą elektroniczną.
Zyskujesz  możliwość szybkiej i bezpiecznej obsługi
bez konieczności wychodzenia z domu.



Ty również zadbaj o swoje bezpieczeństwo!

Pobierz odpowiedni wniosek bądź formularz, następnie wypełnij go i prześlij do nas na adres e-mail wybranego Oddziału bądź Centrali Banku.
Lista adresów e-mail dostępna jest na stonie https://bslubraniec.pl/kontakt/

Potwierdzeniem złożenia wniosku bądź formularza będzie kontakt telefoniczny ze strony pracownika banku.






ODŁÓŻ GOTÓWKĘ, KORZYTAJ Z PŁATNOŚCI MOBILNYCH!

Z uwagi na zagrożeniem związane z wirusem COVID-19 i możliwością przenoszenia wirusów na powierzchni banknotów i monet, zamień płatności gotówkowe na bezgotówkowe. Nie ułatwiaj życia wirusowi!

W naszym Banku masz do dyspozycji liczne formy płatności mobilnych z wykorzystaniem  kart płatniczych, telefonu, zegarka. 

Poznaj ofertę płatności mobilnych


W miarę możliwości ogranicz wizyty w placówkach bankowych do naprawdę niezbędnych. Do Twojej dyspozycji jest aplikacja mobilna, bankowość internetowa, bankomaty oraz nasi pracownicy, z którymi skontaktujesz się przez pocztę elektroniczną lub telefonicznie. 

Lista adresów e-mail oraz numerów telefonów dostępna jest na stonie https://bslubraniec.pl/kontakt/

W trosce o nasze wspólne zdrowie rekomendujemy także stosowanie wszelkich środków i zaleceń ochronnych przeciwko wirusowi COVID-19.



Płać kartami lub mobilnie w placówkach handlowych i usługowych, starając się używać funkcji zbliżeniowej. Kwoty płatności zbliżeniowych bez konieczności podawania kodu PIN zostały zwiększone z 50 zł do 100 zł.

Możesz otrzymać fałszywe smsy lub wiadomości e-mail z informacją o rzekomym przekazywaniu środków do rezerw NBP i poleceniem zalogowania się na swoje konto. Link kieruje do strony podstawionej przez przestępców, która wygląda jak strona Twojego banku. T Nie klikaj w link i skasuj wiadomość! 

Instytucje finansowe nigdy nie rozsyłają do swoich klientów wiadomości wraz z linkami do logowania.

Przestępcy podszywają się pod serwisy informacyjne lub strony rządowe i przesyłają informację lub film, których obejrzenie wymaga zalogowania się przez Facebooka. Nie rób tego – logując się tak naprawdę przekazujesz swoje dane i umożliwiasz oszustom wejście na swoje konto. Przez to Twoi znajomi mogą otrzymać, z Twojego profilu, prośbę o przesłanie pieniędzy za pomocą BLIKA oraz linki do wyłudzeń ich danych. Takie prośby od „znajomych” możesz także otrzymywać Ty. Nie daj się oszukać, nie podawaj kodu BLIK w wiadomościach! Najlepiej w takiej sytuacji skontaktować się telefonicznie z osobą proszącą o pomoc.

"Fake news", czyli fałszywe, często sensacyjne informacje na temat epidemii, potrzebnego wsparcia żywnościowego czy prośby o przekazanie brakujących środków ochrony to wiadomości zawierające złośliwe oprogramowanie oraz linki lub załączniki, które mają na celu wyłudzenie danych osobowych, a najczęściej też danych do logowania na Twoje konto w bankowości internetowej. Nie klikaj w takie linki!

Dostałeś propozycję zainstalowania aplikacji związanych z epidemią, np. mapy przedstawiające na bieżąco jej zasięg? Nie rób tego! Pobierając taką aplikację ściągasz złośliwe oprogramowanie, które może pozyskiwać poufne dane, np. dane logowania do bankowości internetowej. Wszystkie wiadomości możesz na bieżąco śledzić w oficjalnych serwisach informacyjnych, nie musisz niczego instalować na telefonie czy komputerze. 

Uważaj na leki i testy na koronawirusa oferowane w internecie. Te „specjalistyczne” sklepy prowadzą do fałszywych stron pośredników płatności np. PayPal, pozyskujących poufne dane, czyli poświadczenia do bankowości internetowej.