BANKOWOŚĆ INTERNETOWA
W naszej bankowości możesz m.in.:
- sprawdzić stanu rachunku
- podglądać i pobierać historię rachunku
- pobierać wyciągi
- realizować przelewy (Elixir, Płatności natychmiastowe - Ekspress Elixir, Sorbnet)
- realizować zleceń stałych
- złożyć e-wnioski Rodzina 500+ oraz Dobry Star 300+
- złożyć e-wnioski PFR
- potwierdzić swoją tożsamość dzięki SGB ID - Profil Zaufany
- realizację przelewów odroczonych
- doładowanie kart telefonów komórkowych
Chcesz się zalogować do bankowości internetowej? Masz dwie opcje:
- wejdz na stronę: https://bslubraniec.pl - wybierz ikonę:
Logowanie do SGB24/Sgb24 BUSINESS
- wejdź na stonę: https://sgb24.pl
Szczegóły funkcjonalności systemu bankowości internetowej opisane zostały w „Przewodniku dla Klienta”. Przewodnik opublikowany został na stronie internetowej Banku - prosimy o zapoznanie się z jego treścią przed uruchomieniem serwisu Bankowości.
![]() |
Przewodnik dla Użytkownika SGB24 |
![]() |
Przewodnik dla Użytkownika SGB24BUSSINES |
(+48) 54 286 30 84 W przypadku problemów i wątpliwości, Doradcy naszego Banku są dostępni do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 pod numerem:
Dodatkowo Konsultanci Call Center SGB-Banku są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 22:00 pod numerami:
- 800 888 888
- (+48) 61 647 28 46