Bank Spółdzielczy w Lubrańcu

MOJE DOKUMENTY SGB



Uruchomiliśmy usługę Moje Dokumenty SGB. Od teraz będziesz otrzymywać informacje i dokumenty bankowe w wersji elektronicznej, co jest wygodne, bezpieczne i ekologiczne. Dzięki temu masz pewność, że dotrą do Ciebie na czas, bez dodatkowej wizyty na poczcie. Jak uzyskać dostęp do systemu?
Jeśli jeszcze nie uruchomiłeś tej usługi wejdź na stronę adres https://bslubraniec-mojedokumenty.sgb.pl/#/login i wybierz opcję „Pierwsze logowanie” – samodzielnie ustawisz login i hasło dostępowe. Od teraz w dowolnym momencie będziesz mógł wrócić do otrzymanych wiadomości. O każdej nowej wiadomości od banku będziesz powiadamiany e-mailem lub jeśli wolisz SMS-em - wybór należy do Ciebie.

  

Zaloguj się - Moje Dokumenty SGB

 

Moje Dokumenty SGB to:

  • gwarancja niezmienności – zabezpieczenia technologiczne nie pozwalają bankowi na edycję treści dokumentu po umieszczeniu go w portalu Moje dokumenty SGB. Wszelkie zmiany wprowadzane są odrębnym dokumentem, tak jak w wersji papierowej. Dodatkowo bank przekazuje sumę kontrolną SHA256, co umożliwia weryfikację oryginalności i niezmienności przekazanego dokumentu.
  • bycie na bieżąco – poinformujemy Cię o każdej zmianie w regulaminie czy taryfach SMS-em lub mailem, zgodnie z Twoim wyborem.
  • pełen dostęp – przechowujesz informacje w bezpieczny sposób, z możliwym dostępem poprzez specjalny portal, gdzie sam założysz konto.

 

Jakie dokumenty możesz otrzymywać elektronicznie?

Będziesz otrzymywał elektronicznie dokumenty dotyczące Twoich produktów bankowych, takie jak informacje o zmianach regulaminów i taryfy prowizji i opłat. Cały czas pracujemy nad rozszerzeniem tego katalogu o inne dokumenty.

Zachęcamy do korzystania z nowego rozwiązania!

      PLIKI DO POBRANIA

Moje Dokumenty SGB - przewodnik użytkownika